Skocz do zawartości
×
×
  • Utwórz nowe...

Rekomendowane odpowiedzi

REGULAMIN SERWERA CS:GO 5vs5 MIRAGE

 

§1 - Zasady ogólne

 

  1. Wchodząc na serwer akceptujesz niniejszy regulamin. 
  2. Zabronione jest używanie wszelkich programów wspomagających rozgrywkę.
  3. Zakaz korzystania z  TS3, SKYPE, DISCORD i podobnych programów w celu ułatwienia sobie rozgrywki oraz podawania drużynie przeciwnej infa o swojej drużynie.
  4. Zakaz używania nicku, który w swojej nazwie ma na celu obrażanie na tle rasistowskim, wulgarne, obrażające daną osobę oraz reklamującą jakiś serwer bądź sieć.
  5. Zakaz jest nadmiernego używania mikrofonu, puszczania muzyki i ogólnie wszystkiego co utrudniać może grę. Osoby bez mutacji mogą używać mikrofon jedynie w celu podania jednej konkretnej informacji po swojej śmierci.
  6. Zakaz podszywania się pod graczy bądź administratorów.
  7. Zabronione jest wyzywanie, kłócenie, prowokowanie, odzywanie się w głupi sposób do innych graczy bądź adminów.
  8. Zakaz spamowania na [email protected]
  9. Zakaz wykorzystywania bugów serwera, prosimy takie sytuacje zgłaszać do Właściciela Serwera - Youmuus
  10. Wszelkie skargi, zażalenia piszemy na [email protected] w przeciwnym razie będzie takie zachowanie nagradzane banem. W przypadku gdy nie ma żadnego admina na serwerze to skargi bądź zażalenia piszemy w dziale serwera na forum.
  11. Zakaz wszelkiego rodzaju griefingu.
  12. Gracz ma 24 godziny na odwołanie się od bana.
  13. Nie znajomość regulaminu nie zwalnia graczy z jego przestrzegania.
  14. Zakaz kupowania w pierwszej rundzie innej broni niż pistolety.
  15. W sytuacji kiedy wiemy, że na serwerze jest cheater i przychodzi admin, NIGDY, ale to NIGDY nie informujemy o tym na czacie bądź przez mikrofon.
  16. Zabronione jest wyłudzanie od graczy wszelkiego rodzaju przedmiotów, itemów oraz pieniędzy.
  17. W przypadku zmian parametrów płatnych usług oraz ich umiejętności nie zwracamy kosztów. Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany.
  18. W przypadku otrzymania blokady VAC administracja nie odpowiada za zakupione usługi.
  19. Zakaz nabijania kredytów w serwisie goboosting.pl poprzez nie aktywną grę (długie przebywanie na spect).
  20. Zakaz nabijania sobie godzin poprzez nie aktywną grę (długie przebywanie na spect).
  21. Zakaz omijania banów przy użyciu innego konta Steam.

 

 

 

§2 - REGULAMIN ADMINISTRATORA:

 

  1. Admin ma obowiązek pomagać graczom.
  2. Admin powinien być sprawiedliwy.
  3. Admin nie może nadużywać 'sm_csay' oraz 'sm_hsay'.
  4. Admin ma 24h na rozpisanie demka.
  5. Admin ma obowiązek być aktywnym na forum, przynajmniej dwa razy dziennie.
  6. Admin ma obowiązek grać na serwerze minimum 5 godzin w tygodniu.
  7. Zabrania się nadużywanie praw administratora (slap, slay, burn, freeze)
  8. Admin powinien świecić przykładem.
  9. Jeżeli gracz notorycznie łamie regulamin to Admin ma prawo zbanować delikwenta z surowszą karą.
  10.  Admin musi liczyć się, że po zbanowaniu gracza będzie musiał rozpisać demko w celu udowodnienia nadanego bana.
  11. Admini mają się stosować do tego regulaminu jak i taryfikatora banów. Niesubordynacja/wymierzanie własnej sprawiedliwości wiążę się z UTRATĄ Admina.

 

 

§3 - SPIS BANÓW:
 

  1. Używanie wspomagaczy tj. SH, WH, AIM itp. - BAN - PERM
  2. Działanie na szkodę sieci serwerów PoGrywamy.pl - BAN - PERM
  3. Reklamowanie innych for lub serwerów poza sieci PoGrywamy.pl-   BAN - 7 dni | PERM
  4. Reklamowanie czitów - BAN - PERM
  5. Obraza Gracza/Admina - MUTE/GAG/SILENCE -   od 1 do 7 dni
  6. Przekroczenie maksymalnego pinu (150 ms) - Kick BAN 10min | 30min
  7. Utrudnianie gry (spamowanie na say'u) - GAG -  od 2 do 24h
  8. Nadużywanie mikrofonu - MUTE - od 2 do 24h
  9. Podszywanie się pod Admina - BAN - PERM
  10. Używanie obraźliwych nicków (nicki: rasistowskie, nazistowskie, obrażające graczy na serwerze, religijne) - Kick BAN - od 2h do 24h
  11. Oskarżanie innych graczy o grę na wspomagaczach na ogólnym czacie -  BAN/GAG - 2h
  12. Podpowiadanie sobie na ts3, skype itp  -  BAN - 7 dni - PERM
  13. Zakaz ustawiania wulgarnych, obrażających nametagów - Ostrzeżenie BAN - od 2h do 12h
  14. Zakaz wszelkiego rodzaju griefingu - Kick BAN - 30min
  15. W sytuacji kiedy wiemy, że na serwerze jest cziter i przychodzi Admin, NIGDY, ale to NIGDY nie informujemy o tym na czacie bądź przez mikrofon [Informujemy Admina tylko po przez czat Adminowski ([email protected])]  - MUTE/GAG/SILENCE -  12h
  16. Zabronione jest wyłudzanie od graczy wszelkiego rodzaju przedmiotów, itemów oraz pieniędzy - BAN - od 2h do 24h
  17. Zakaz używania mikrofonu przed mutacją (jedynie można podawać info swojej drużynie)  - MUTE - 3 miesiące

 

 

* Pozostałe powody banów, które nie zostały wymienione w regulaminie, ale działają na szkodę serwera, społeczności lub sieci są nadawane według uznania Administratora.
* Jeżeli dany gracz notorycznie łamie regulamin serwera to Administrator ma prawo zbanować delikwenta z dłuższą karą, nie wymienioną w spisie banów.


 
** Administracja Serwera zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez wcześniejszego uprzedzenia.

 

Zakaz kopiowania regulaminu bez mojej zgody!

  • Kufel piwa 4
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.