Skocz do zawartości

Problem z antyrushem

 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Krótko, są sytuacje gdzie paka jest juz podłożona (przed 1:30, czas gdy znikają ścianki anty rush) a ścianki antyrush dalej stoją, co się mija trochę z celem. 

"Jak paka jest podłożona to antyrush nie ma znaczenia, masz iśc do paki nie w drugą stronę" - prawda jeśli paka jest na B, natomiast jeśli jest na A to ani na gale się nie przejdzie, chyba że się trafnie skoczy tak by przeskoczyć murek i tak by nie dotknąć ścianki ar która jest dosłownie na począdku murku, albo ma sie vipa i x2 skoki, czyly czekamy a sekunda jest wstanie zmienić rezultat rundy: co zmiana mapy jest dużo przypadków gdzie ct zabraknie mniej niż sekundy by rozbroić ale cóż

2 śmiesznych sytuacji gdzie pomimo pozycji TT, antyrush stoi pięknie solidnie (strzałkami skoregowałem pozycje bo hltv niedkładne jest ciut):

1.  image.png.e9f94b80e49e1ab2263e4bffa65a122d.png

2. (Próbowałem przejść na gale ale coś nie dało rady bo ścianka odepchneła spowrotem na środek, a długa to już marzenie niemożliwe)Immagine.thumb.png.47bf7c7a5ccaef65829bb90212c6eb7f.png

 

Może by przynajmniej zmniejszyć czas trwania tych scianek do 1:40? Pamiętam że ten system został określony jako "dynamiczny" i jeśli będzie potrzeba to zależnie od rozwoju rundy może nawet zniknąć przed 1:30 ale coś słabo to działa.

(Te ssy świetnie pokazują że 30 sekund starczy nie tylko by wyjść z respa ale nawet i by podłożyć, więc 1:40 nie powinno być aż tak wielkim złem).

 

 

 

 

 

20191003_012450.gif.7358638402f59237906782c021481900.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Head Administrator

Ja mogę zaproponować takie wyjście ale to już zależne jest od opiekuna @Kropek.bądź @Misiu. ♥może też ma jakąś wizję.

Dodać wyjątek w pluginie który po prostu będzie sprawdzał czy zostało podłożone C4 - jeśli tak to automatycznie wyłącza AR.

 

76561197963567575.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z opisaną sytuacją spotykam się pierwszy raz, możliwe, że to tylko był chwilowy bug pluginu. Jeśli takie sytuacje bywały częste, to jako opiekun słyszę o tym po raz pierwszy.  Co do propozycji @Vakos jeśli plugin by nie koligował z Antyrashem (bugował ścianę) To byłbym skłonny przyjąć taką opcje. Zostawię jeszcze głos @Misiu. ♥ gdyż zna ten serwer najlepiej i pewnie coś zaradzi w takiej sytuacji.

12.png.45092f5f2612733f4a63d93d04e35668.png.ba4be6fcd68ab3f43a871cc3e32d88d3.png

 

 

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(Tylko podkreśle by uniknąć nieporozumien, w ss nr. 2 paka jeszcze nie jest podłożona, ale w tym przypadku chodzi o zablokowanie drużyny ct w pokazanym miejscu pomimo tego że tt już jest na A, czyli byciem zmuszonym albo na cofnięcie się na resp ct i wtedy pójscie na A albo poczekanie tych 5 czy ile tam sekund brakowało by iśc na długą albo galę ale jak już pisałem, w takich sytuacjach czas jest cenny.)

20191003_012450.gif.7358638402f59237906782c021481900.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużony

Brakuje 5 sekund, a czas paki na naszym DD2 jest zwiększony o 5 sekund :hrhr:

Sprawdzę co mogę zrobić, ale jak na moje to już szukasz dziury w całym z tym AR.

Poniekąd tak jak jest to zrobione teraz zostało specjalnie zrobione i pisałem to już kilka razy.

Niemniej jednak zrobię co mogę żeby Cię uszczęśliwić :44:

Edytował/a przez Misiu. ♥
  • Kufel piwa 1

22.11.2019 - START SERWERA

02.04.2020 - DD2 #2 TOP1 PL

 

Screenshot_1.png.c3602336c2ffa62ab92ba6b705c20d0b.png.12b947d62f8c064c5ec3df5fb988981e.png

 

pobrane.png.cd052f5556f182adcff7e00987e5bf14.png

 

boncky.png.831e8c64f075656a4aef8e77a30312a9.png

 

by @ Wąski TDW :pepeFacepalm:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
 Udostępnij

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...