Algen 47 Napisano 30 Czerwiec, 2020 Udostępnij Napisano 30 Czerwiec, 2020 (edytowany) Cześć, mam dosyć fajnego binda, którego używam w CS GO, ale postanowiłem przełożyć go na CS 1.6, nie było to proste, ale jakoś mi się udało i działa wyśmienicie, zwłaszcza na jakimś serwerze FFA lub jakimś PvP. Szybkie kupowanie granatów ALT+ 1,2,3 Bind ten spowoduje, że przytrzymując klawisz alt + 1,2,3 kupimy dany granat. Bind możesz edytować zmieniając alt na dowolny klawisz, możesz również zmienić granaty na inne bronie. bind "alt" "+nadebuy" alias +nadebuy "nb1e;nb2e;nb3e" alias -nadebuy "nb1d;nb2d;nb3d" alias nb1e "bind 1 nb1" alias nb2e "bind 2 nb2" alias nb3e "bind 3 nb3" alias nb1d "bind 1 slot1" alias nb2d "bind 2 slot2" alias nb3d "bind 3 slot3" alias nb1 "hegren" alias nb2 "flash" alias nb3 "sgren" Bind wziąłem z https://sniper13.pl/csgo-przydatne-bindy/ Aby dodać smaczku dodam bind na dosyć wygodne wyciąganie granatów, gram tak od 4 lat i jest to świetne rozwiązanie, po co komu komendy głosowe typu " Go, Go, Go " skoro to może być bardziej użytkowane bind "z" "use weapon_hegrenade" bind "x" "use weapon_flashbang" bind "c" "use weapon_smokegrenade" Życzę miłej gry, samych hedów oraz o fleszowanych przeciwników Edytował/a 30 Czerwiec, 2020 przez Algen 2 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejmanOOOO 0 Napisano 30 Czerwiec, 2020 Udostępnij Napisano 30 Czerwiec, 2020 szybsze rozwiązanie bez potrzeby aliasów i zaśmiecania execa/cfg bind "klawisz" "hegren; flash; flash; sgren" bind "klawisz" "hegren" bind "klawisz" "sgren" gratuluje stracenia czasu nad czymś bardzo łatwym Link do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...