Skocz do zawartości

CS 1.6 Problem z fps'ami

 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dontpusz3k

Cześć, wie ktoś może co się dzieje z moim cs'em od kilku dni? Niby mam ustawione 250 fpsów, ale gdy tylko wyjdę z respa i zaczynam strzelać to spadają mi do 100/80 co uniemożliwia płynną grę. Wczoraj miałem tak, że fps'y były stałe, ale i tak nie było płynności gry i czułem się jak na 40 fps'ach.

Ustawiając np na 80 - spadają o 30 do 50.

Ustawiając 60 potrafią spaść nawet do 20 (czasem zatrzymują się na 9). Nie wiem czym to może być spowodowane, internet mam dobry, kompa czyściłem, nie mam włączonego nic oprócz steama, testowałem różne komendy, robiłem reinstall cs'a, z góry dzięki za pomoc, nie będę żałował reputacji :piess:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużony

Właściwie to nie podałeś żadnych parametrów komputera itp. itd.

W fusach też nic nie widać.

 

Fusy.jpg

Edytował/a przez 爪ìᏕìᙀ
  • Kufel piwa 1
  • Szklanka lemoniady 2

22.11.2019 - START SERWERA

02.04.2020 - DD2 #2 TOP1 PL

 

Screenshot_1.png.c3602336c2ffa62ab92ba6b705c20d0b.png.12b947d62f8c064c5ec3df5fb988981e.png

 

pobrane.png.cd052f5556f182adcff7e00987e5bf14.png

 

boncky.png.831e8c64f075656a4aef8e77a30312a9.png

 

by @ Wąski TDW :pepeFacepalm:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komendy do config

fastsprites "0"

joystick "0"

precache "1"

cl_dynamiclights "0"

cl_highmodels "0"

cl_shadows "0"

cl_weather "0"

cl_corpsestay "10"

cl_bobcycle "1"

cl_himodels "0"

cl_bob "0"

cl_showfps 1

cl_smoothtime "0"

cl_smoothtime 0

d_mipcap "3"

d_mipscale "3"

d_spriteskip "0"

r_decals "25"

r_detailtextures "0"

r_dynamic "0"

r_mirroralpha "0"

r_mmx "1"

r_norefresh "0"

r_novis "0"

r_shadows "0"

r_traceglow "0"

r_waterwarp "0"

gl_playermip "3"

gl_affinemodels "0"

gl_alphamin "0"

gl_clear "0"

gl_cull "1"

gl_dither "0"

gl_flipmatrix "0"

gl_fog "0"

gl_keeptjunctions "0"

gl_lightholes "0"

gl_max_size "256"

gl_palette_tex "1"

gl_reporttjunctions "0"

gl_round_down "10"

gl_smoothmodels "0"

gl_spriteblend "0"

gl_texsort "0"

gl_texturemode "GL_linear_mipmap_linear"

gl_wateramp "0"

gl_zmax "4096"

gl_ztrick "1"

max_shells "0"

mp_decals "25"

snd_noextraupdate "1"

cl_rate "20000"

ati_npatch "0"

ati_subdiv "0"

brightness "100"

gl_polyoffset "4"

cl_cmdbackup "2"

cl_cmdrate "106"

cl_updaterate "60"

rate "25000"

ex_interp "0.05"

ex_extrapmax "1.2"

r_bmodelhighfrac "0"

r_decals "0"

r_detailtextures "0"

r_dynamic "0"

r_lightmap "0"

r_mirroralpha "0"

r_mmx "1"

r_norefresh "0"

r_shadows "0"

r_traceglow "0"

cl_allowdownload "1"

cl_backspeed "400"

cl_corpsestay "0"

cl_dynamiclights "0"

cl_forwardspeed "400"

cl_gaitestimation "1"

cl_gibcount "0"

cl_nopred "0"

cl_observercrosshair "1"

cl_particlefx "0"

cl_pitchdown "89"

cl_pitchup "89"

cl_resend "0"

cl_shadows "0"

cl_solid_players "1"

cl_weather "0"

violence_ablood "1"

violence_agibs "0"

violence_hblood "1"

violence_hgibs "0"

GL_TEXTUREMODE "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"

gl_affinemodels "0"

gl_alphamin "0.25"

gl_clear "0"

gl_cull "1"

gl_dither "1"

gl_keeptjunctions "0"

gl_lightholes "0"

gl_max_size "256"

gl_monolights "0"

gl_palette_tex "0"

gl_picmip "0"

gl_playermip "2"

gl_polyoffset "0.1"

gl_reporttjunctions "0"

gl_round_down "3"

gl_smoothmodels "0"

gl_texsort "1"

gl_wateramp "0"

gl_ztrick "1"

_snd_mixahead "0.1"

s_a3d "0"

s_automax_distance "30.0"

s_automin_distance "2.0"

s_distance "60"

s_doppler "0.0"

s_eax "0.000000"

s_leafnum "0"

s_max_distance "1000.0"

s_min_distance "8.0"

s_occ_epsilon "0"

s_occfactor "0"

s_polykeep "0"

s_polysize "0"

s_reverb "0"

s_rolloff "1.0"

s_usepvs "0"

sv_voiceenable "1"

ati_npatch "0"

ati_subdiv "0"

m_filter "0"

tracerred "0"

traceralpha "0"

max_shells "0"

max_smokepuffs "0"

ex_maxerrordistance "0"

_detailtexturessupported "0"

ambient_fade "0"

d_spriteskip "0"

developer "0"

gunsmoke "0"

joystick "0"

loadas8bit "1"

mp_decals "0"

precache "1"

sv_aim "0"

tripplebuffer "0"

vid_nopageflip "0"

vid_wait "0"

viewsize "120"

 

 

ustawienia wideo tak

aDzMDB4.jpg

 

ew. wgraj sobie modele broni i postaci na fps.

 

 

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób reinstal cs :kappa:

A na poważnie - wróżąc fusów możemy dać ci jedynie ustawienia z configu. Oprócz tego może:

  • spróbuj zaktualizować sterowniki od grafiki (kiedyś przy podobnym problemie pomogło mi dopiero ich usunięcie i zainstalowanie na nowo)
  • Same ustawienia sterowników dużo zmieniają w sferze płynności i jakości gier (dlatego też w czasach starożytnych na lanowych turniejach CS 1.6  dopuszczane było wgrywanie własnych sterowników, pod warunkiem ich usunięcia po meczu).
    Zmiana ustawień sterowników (jeżeli masz grafikę od Nvidia, czyli np. z serii geforce) dostępna jest poprzez Panel sterowania Nvidia
  • możesz nadać wysoki priorytet procesowi hl.exe w menadżerze zadań, w ten sposób procesor w pierwszej kolejności będzie ogarniał CS. https://prnt.sc/suwfo2
    Czy dużo to zmieni? Bardzo możliwe, ale niekoniecznie musi
  • zobacz czy przypadkiem ci się aby nie włączył tryb oszczędzania energii, skutkuje on spadkiem wydajności komputera. Jeżeli jest to wybierz którąś z zalecanych opcji https://prnt.sc/suwmd1 

W ostateczności możesz cofnąć kompa o kilka dni, kiedy jeszcze działało normalnie.

 


edit

fuck me :killme:

4LyrfsY.png

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
 Udostępnij

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...