Gość dontpusz3k Napisano 6 Czerwiec, 2020 Udostępnij Napisano 6 Czerwiec, 2020 Cześć, wie ktoś może co się dzieje z moim cs'em od kilku dni? Niby mam ustawione 250 fpsów, ale gdy tylko wyjdę z respa i zaczynam strzelać to spadają mi do 100/80 co uniemożliwia płynną grę. Wczoraj miałem tak, że fps'y były stałe, ale i tak nie było płynności gry i czułem się jak na 40 fps'ach. Ustawiając np na 80 - spadają o 30 do 50. Ustawiając 60 potrafią spaść nawet do 20 (czasem zatrzymują się na 9). Nie wiem czym to może być spowodowane, internet mam dobry, kompa czyściłem, nie mam włączonego nic oprócz steama, testowałem różne komendy, robiłem reinstall cs'a, z góry dzięki za pomoc, nie będę żałował reputacji Link do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zasłużony Misiu. ♥ 2 687 Napisano 6 Czerwiec, 2020 Zasłużony Udostępnij Napisano 6 Czerwiec, 2020 (edytowany) Właściwie to nie podałeś żadnych parametrów komputera itp. itd. W fusach też nic nie widać. Edytował/a 6 Czerwiec, 2020 przez 爪ìᏕìᙀ 1 2 22.11.2019 - START SERWERA 02.04.2020 - DD2 #2 TOP1 PL by @ Wąski TDW Link do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejmanOOOO 0 Napisano 6 Czerwiec, 2020 Udostępnij Napisano 6 Czerwiec, 2020 komendy do config fastsprites "0" joystick "0" precache "1" cl_dynamiclights "0" cl_highmodels "0" cl_shadows "0" cl_weather "0" cl_corpsestay "10" cl_bobcycle "1" cl_himodels "0" cl_bob "0" cl_showfps 1 cl_smoothtime "0" cl_smoothtime 0 d_mipcap "3" d_mipscale "3" d_spriteskip "0" r_decals "25" r_detailtextures "0" r_dynamic "0" r_mirroralpha "0" r_mmx "1" r_norefresh "0" r_novis "0" r_shadows "0" r_traceglow "0" r_waterwarp "0" gl_playermip "3" gl_affinemodels "0" gl_alphamin "0" gl_clear "0" gl_cull "1" gl_dither "0" gl_flipmatrix "0" gl_fog "0" gl_keeptjunctions "0" gl_lightholes "0" gl_max_size "256" gl_palette_tex "1" gl_reporttjunctions "0" gl_round_down "10" gl_smoothmodels "0" gl_spriteblend "0" gl_texsort "0" gl_texturemode "GL_linear_mipmap_linear" gl_wateramp "0" gl_zmax "4096" gl_ztrick "1" max_shells "0" mp_decals "25" snd_noextraupdate "1" cl_rate "20000" ati_npatch "0" ati_subdiv "0" brightness "100" gl_polyoffset "4" cl_cmdbackup "2" cl_cmdrate "106" cl_updaterate "60" rate "25000" ex_interp "0.05" ex_extrapmax "1.2" r_bmodelhighfrac "0" r_decals "0" r_detailtextures "0" r_dynamic "0" r_lightmap "0" r_mirroralpha "0" r_mmx "1" r_norefresh "0" r_shadows "0" r_traceglow "0" cl_allowdownload "1" cl_backspeed "400" cl_corpsestay "0" cl_dynamiclights "0" cl_forwardspeed "400" cl_gaitestimation "1" cl_gibcount "0" cl_nopred "0" cl_observercrosshair "1" cl_particlefx "0" cl_pitchdown "89" cl_pitchup "89" cl_resend "0" cl_shadows "0" cl_solid_players "1" cl_weather "0" violence_ablood "1" violence_agibs "0" violence_hblood "1" violence_hgibs "0" GL_TEXTUREMODE "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" gl_affinemodels "0" gl_alphamin "0.25" gl_clear "0" gl_cull "1" gl_dither "1" gl_keeptjunctions "0" gl_lightholes "0" gl_max_size "256" gl_monolights "0" gl_palette_tex "0" gl_picmip "0" gl_playermip "2" gl_polyoffset "0.1" gl_reporttjunctions "0" gl_round_down "3" gl_smoothmodels "0" gl_texsort "1" gl_wateramp "0" gl_ztrick "1" _snd_mixahead "0.1" s_a3d "0" s_automax_distance "30.0" s_automin_distance "2.0" s_distance "60" s_doppler "0.0" s_eax "0.000000" s_leafnum "0" s_max_distance "1000.0" s_min_distance "8.0" s_occ_epsilon "0" s_occfactor "0" s_polykeep "0" s_polysize "0" s_reverb "0" s_rolloff "1.0" s_usepvs "0" sv_voiceenable "1" ati_npatch "0" ati_subdiv "0" m_filter "0" tracerred "0" traceralpha "0" max_shells "0" max_smokepuffs "0" ex_maxerrordistance "0" _detailtexturessupported "0" ambient_fade "0" d_spriteskip "0" developer "0" gunsmoke "0" joystick "0" loadas8bit "1" mp_decals "0" precache "1" sv_aim "0" tripplebuffer "0" vid_nopageflip "0" vid_wait "0" viewsize "120" ustawienia wideo tak ew. wgraj sobie modele broni i postaci na fps. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dontpusz3k Napisano 6 Czerwiec, 2020 Udostępnij Napisano 6 Czerwiec, 2020 @ dejmanOOOODzięki poprawiło się, fpsy stałe i tak można grać, nawet lepiej mi się gra jak jest taka krew xDD // do zamknięcia Link do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski TDW 3 010 Napisano 6 Czerwiec, 2020 Udostępnij Napisano 6 Czerwiec, 2020 Zrób reinstal cs A na poważnie - wróżąc fusów możemy dać ci jedynie ustawienia z configu. Oprócz tego może: spróbuj zaktualizować sterowniki od grafiki (kiedyś przy podobnym problemie pomogło mi dopiero ich usunięcie i zainstalowanie na nowo) Same ustawienia sterowników dużo zmieniają w sferze płynności i jakości gier (dlatego też w czasach starożytnych na lanowych turniejach CS 1.6 dopuszczane było wgrywanie własnych sterowników, pod warunkiem ich usunięcia po meczu). Zmiana ustawień sterowników (jeżeli masz grafikę od Nvidia, czyli np. z serii geforce) dostępna jest poprzez Panel sterowania Nvidia możesz nadać wysoki priorytet procesowi hl.exe w menadżerze zadań, w ten sposób procesor w pierwszej kolejności będzie ogarniał CS. https://prnt.sc/suwfo2 Czy dużo to zmieni? Bardzo możliwe, ale niekoniecznie musi. zobacz czy przypadkiem ci się aby nie włączył tryb oszczędzania energii, skutkuje on spadkiem wydajności komputera. Jeżeli jest to wybierz którąś z zalecanych opcji https://prnt.sc/suwmd1 W ostateczności możesz cofnąć kompa o kilka dni, kiedy jeszcze działało normalnie. edit fuck me Link do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junior Administrator MinnieMouse 5 835 Napisano 6 Czerwiec, 2020 Junior Administrator Udostępnij Napisano 6 Czerwiec, 2020 Problem rozwiązany, temat zamykam. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi