Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. 

 

Moją propozycją, jest dodanie tekstur/skinów do broni, broni i modeli postaci, kupowanych za monety dostępne na serwerze. 

Osoby grające bez klanu, bądź posiadające już jego maksymalny poziom zbierają monety, nie otrzymując za nie żadnych profitów. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie są one głównym celem serwera, jak i z używania przez graczy komendy invis jak i hud_0. Mimo tego, są tacy którzy z nich nie korzystają, bądź robią to sporadycznie, a implementacja ich urozmaiciłaby rozgrywkę oraz zaniechała w pewnym stopniu wywalania się tuż przed TT, chcąc bić rekord, bądź też przy słabszym podejściu, z czego skorzystaliby terroryści otrzymując exp jak i gracze, dostając perki. 

 

Cena za w/w skiny, mogłaby być zależna od stopnia ich atrakcyjności oraz jego rodzaju.

a) Pistolety - 600-1000 monet/sztuka
b) Karabiny - 1000-1500 monet/sztuka
c) Noże - 1000-3000 monet/sztuka

d) Modele (opcjonalnie) - 6000+/sztuka

Ceny jak cały post, to tylko propozycja.

 

Propozycja modelu postaci: Brązowy/Srebrny/Złoty/Platynowy/Diamentowy Hwang, koszt odpowietnio 7,500/15000/25000/35000 monet oraz diamentowy, za wykupienie wszystkich poprzednich.

 

@edit:

@Dystopia: Możliwe że przesadziłem z tymi cenami, nic nie stoi na przeszkodzie też zmniejszyć ich cenę nawet pięciokrotnie. W zamyśle, chodziło mi, żeby były na tyle drogie, żeby ludzie skupili się najpierw na korzyściach płynących z klanu, a następnie dopiero na skinach. Do tego pomiędzy bambikami a ludźmi którzy robią topki, znajdują się też gracze, którzy nawet jakby chcieli to tej topki nie wbiją i grają dla przyjemności. 
Co do uzbierania wszystkich modeli postaci, masz racje i zapewne należało by zmniejszyć ich koszt. Celem było "nagrodzenie" tych najlepszych i najbardziej wytrwałych za wręcz absurdalną ilość spędzonych godzin. 

Ponadto, zamiast monet, można by je wprowadzić (dot. tylko modeli) przez np. achivement polegający na ilości top15+ danego gracza. =D 

 

@ Brawurowy: W takim razie dorzucę od siebie, że można by te 2 pomysły połączyć. Dać jednego skina za ten 30 lvl, drugiego za maksymalny, trzeciego za monety w banku. Jeśli rozwiązanie ma być jak najprostsze to osobiście optuję za rozwiązaniem b), ponieważ to ono w większej mierze rozwiązałoby "problem". Kolejnym argumentem za rozwiązaniem b) jest to, że skiny miały być nagrodą dla osób które przeznaczają najwięcej czasu. Reszta mniej aktywnych graczy, może dostać modele postaci poprzez kupno MegaPremium.

Edytował/a przez NC1
  • Kufel piwa 2
  • Kieliszek wódki 1
  • Szklanka lemoniady 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Redaktor

Nie oszukujmy się, gracze, którzy grają na czas mają w większości wywalone na skiny, a ci, którzy grają casualowo że to tak łagodnie ujmę z reguł się nawet nie znają na komendach, więc dodanie skinów za monety raczej niewiele zmieni w metodyce przechodzenia map, co gorsza wśród bambików mogłyby się zacząć spiny w stylu "zamiast do klanu wpłacać monety to se modele kupujesz", a takie coś raczej jest nam zbędne. w zależności od ilości skinów jakie byś chciał, żeby wprowadzono i po cenach jakich podałeś, to też powątpiewam, że będzie sporo osób, którym uda się uzbierać monet, żeby wykupić wszystkie, bo też levele i resety przez wgląd na nie trzeba brać pod uwagę. Sam nie jestem wrogiem skinów, jak się komuś podobają, spoko, ich sprawa, ale w takiej postaci jak podałeś, to nie bardzo to widzę. Gdzieś na serwie jakimś (już nawet nieistniejącym) była mechanika podobna do gomoda, gdzie na koniec mapy losowi gracze dostawali jakieś nagrody i prędzej w tym kierunku bym patrzył, ale to też zależy czy nie będzie to zbytnio obciążać serwera.

 

Edit: W świetle tego co napisał @ Brawurowyto myślę, że opcja 1 będzie najlepsza. I tak ilość klanów, które osiągają maksymalny level co reset można zliczyć na palcach 1 dłoni a jak się mają ludzie kłócić czy chcą monety przyznać na skin czy na level w klanie to nie widzę potrzeby dzielenia klanowiczów.

  • Kufel piwa 5
  • Kieliszek wódki 3

14314775.714999996_dys.png.0e4ea06651ac0a6496689f1ffed180c9.png

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mogę to chciałbym dodać coś od siebie. 

 

Pomysł fajny, pisaliśmy o tym na Steam i dla ludzi którzy mają zapał do gry, lubią te modele to w sumie jak najbardziej fajna opcja. Żeby zniwelować zbieranie monet przez "bambików" na modele a nie do klanu, można byłoby dodać nową opcję w klanie z w/w modelami, która odblokowywała się dla członków dopiero po wbiciu maksymalnego lvl klanu. Co za tym idzie? Ludzie którym zależałoby mocno na tych skinach graliby aktywniej, zbierali monety, ulepszali klan aby potem zbierać na te modele. Przykładowe ceny są kosmiczne, ale wiadomo że to tylko propozycja i zawsze można je zmniejszyć.

 

https://www.gametracker.com/player/Alibabskoo/dr.pogrywamy.pl:27015/

 

@ BrawurowyWłaśnie miałem edytować ten post i napisać żeby zrobić coś a'la stroje klanowe. Wpadłem na to jak odpaliłem sobie margonem po czasie i tam właśnie [odpłatnie, też nie tanio] można mieć strój klanowy. Myślę że na serwerze będzie można wprowadzić coś takiego, że każdy klan który wbije 50+ level będzie mógł podesłać model [pobrany/zrobiony] do opiekuna/właściciela i używać go będą mogli tylko i wyłącznie członkowie klanu, więc opcja nr. 1 jest jak najbardziej fajna :D

Edytował/a przez Alibabskoo
  • Kufel piwa 3
  • Szklanka lemoniady 1

alikapskoo.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel Sieci

Żeby rozwiać różne wątpliwości to od razu napiszę, że skiny broni odpadają. Jest wystarczająco dużo pożeraczy FPS i plików do pobierania na serwerze - a jeśli ktoś będzie chciał popatrzeć na inny model swojej M4/AK to może odwiedzić 4Funa/4Mapsa.

 

Fajną opcją w mojej ocenie z tego co napisaliście byłoby umożliwienie rozbudowy klanu o skiny postaci. Kwestia tylko pojawia się taka, czy:

1) chcemy odblokowywać skiny razem z określonym LVL klanu (przykładowo 30 poziom klanu odblokowuje dla jego członków skin X)

2) chcemy aby skiny postaci były odblokowywane za określoną ilość monet z banku

3) chcemy aby skiny postaci odblokowywały się razem z maksymalnym LVL klanu

 

Chętnie poczytam co mają inni do powiedzenia więc zapraszam do wypowiedzi. Warto przy okazji tutaj też dodać, że takich skinów "klanowych" to widziałbym raczej z 2-3 sztuki max.

  • Kufel piwa 6
  • Kieliszek wódki 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
 Udostępnij

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...