Skocz do zawartości

Wymuszanie ostatniej rundy

 Udostępnij

Ostatnie rundy  

17 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Które rozwiązanie Ci najbardziej odpowiada?

    • Numer 1 - stałe limity graczy
    • Numer 2 - "inteligentne" wymuszanie ostatniej rundy
    • Numer 3 - zostawić jak jest bez wymuszania


Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel Sieci

Cześć,

 

Od ostatniego resetu został wyłączony plugin który wymuszał ostatnią rundę gdy wykrył on zbyt dużą ilość graczy (zapychająca się kolejka).

Opierał się on na prostym odgórnym nałożonym przez nas limicie graczy na każdej z map. 

 

Chętnie wysłucham opinii administracji i graczy na temat przyszłości tego rozwiązania - dostępne mamy 3 opcje.

1) Przywracamy plugin w takiej postaci jakiej był - odgórnie narzucane przez nas limity maksymalnej ilości graczy na mapie

2) Wyrzucamy tamten plugin do kosza i tworzymy nowy - "inteligentne" określanie czy konieczna jest zmiana mapy na inną poprzez zliczanie ilości rund w których kolejka zawierała więcej niż X (dla przykładu x=10) graczy (np. 3 rundy z taką kolejką = wymuszenie ostatniej rundy)

3) Nie przywracamy pluginu który pilnował ilości graczy na mapach i zostawiamy jak jest

 

Zainteresowane osoby proszę o zagłosowanie w ankiecie - mile widziane też rozbudowanie swojego zdania o post w temacie.

Osoby niepełniące żadnych rang na serwerze DR chcące oddać głos bądź wyrazić swoje zdanie muszą wstawić tutaj post z linkiem do swojego GT (klik)

 

 

  • Kufel piwa 5
  • Kieliszek wódki 1
  • Lampka wina 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Redaktor

Ja jestem za opcją 2. Nawet jak jest sporo graczy na danej mapie, ale tt ogarnia to się burdel w kolejce nie robi (no chyba że ct barankują po cały terenie tt lub ktoś przedłuża) i moim zdaniem takie rozwiązanie jest lepsze od wersji 1.

  • Kufel piwa 5

14314775.714999996_dys.png.0e4ea06651ac0a6496689f1ffed180c9.png

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.gametracker.com/player/KaZ/dr.pogrywamy.pl:27015/

Opcja 1 jest dobra, ponieważ nawet jeśli TT daje radę ogarnąć kolejkę to i tak jeśli ktoś będzie przedłużał lub nie będzie mógł znaleźć kogoś na liście aby dać perk to poprostu i tak się ona zrobi

  • Kufel piwa 4
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Opiekun OTS

Opcja numer 2 jest chyba najkorzystniejsza. Plugin trzeba przywrócić, bo na mapach, które przechodzi się w 7 sekund robi się gnój. Zbyt dużo osób dostaje bana za to, że nie chce im się  czekać aż zabije ich ktoś kto średnio lub w ogóle  nie ogarnia, ponieważ to czasochłonne. Gracze mają radość z przechodzenia map a nie z siedzenia u TT długimi minutami.
Każdy gracz się różni. Jeden szybko oczyści kolejkę, drugiemu zajmie to więcej czasu. Krótkie mapy mogą być bardziej grywalne, jeśli TT ogarnia, dlatego najsensowniej będzie wgrać plugin, który dostosowywać będzie się do sytuacji  w grze.
Sam limit graczy jest również dobry, jednak dwójka przemawia do mnie o wiele bardziej.

  • Kufel piwa 6

iu3hre7jzqwkaedlfjsfhawoeli8krusjhdfhweweffewefwefwewffewewffwefewefwewffewefwefwewfefwefwewfefwwef.png.a6287095a18f84edd4c47ee3ce1b69d6.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel Sieci

Z uwagi na remis został przywrócony plugin który działał dotychczas - z stałymi limitami graczy.

Jeśli nie uda się znaleźć ciut lepszego środka w limitach niż był obecnie będziemy testować opcję nr 2.

 

Dziękuję wszystkim za głosy o7

  • Kufel piwa 6
  • Kieliszek wódki 1
  • Lampka wina 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
 Udostępnij

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...