Skocz do zawartości

Regulamin CS:GO Arena 1vs1 #1

 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel Sieci

REGULAMIN SERWERA CS:GO ARENA 1vs1

 

§1 - Zasady ogólne

 

  1. Wchodząc na serwer akceptujesz niniejszy regulamin. 
  2. Zabronione jest używanie wszelkich programów wspomagających rozgrywkę.
  3. Zakaz korzystania z  TS3, SKYPE, DISCORD i podobnych programów w celu ułatwienia sobie rozgrywki oraz podawania drużynie przeciwnej infa o swojej drużynie.
  4. Zakaz używania nicku, który w swojej nazwie ma na celu obrażanie na tle rasistowskim, wulgarne, obrażające daną osobę oraz reklamującą jakiś serwer bądź sieć.
  5. Zakaz jest nadmiernego używania mikrofonu, puszczania muzyki i ogólnie wszystkiego co utrudniać może grę. Osoby bez mutacji mogą używać mikrofon jedynie w celu podania jednej konkretnej informacji.
  6. Zakaz podszywania się pod graczy bądź administratorów.
  7. Zabronione jest wyzywanie, kłócenie, prowokowanie, odzywanie się w głupi sposób do innych graczy bądź adminów.
  8. Zakaz spamowania na [email protected]
  9. Zakaz wykorzystywania bugów serwera, prosimy takie sytuacje zgłaszać w dziale serwera.
  10. Wszelkie skargi, zażalenia piszemy na [email protected] w przeciwnym razie będzie takie zachowanie nagradzane banem. W przypadku gdy nie ma żadnego admina na serwerze to skargi bądź zażalenia piszemy w dziale serwera na forum.
  11. Zakaz wszelkiego rodzaju griefingu.
  12. Gracz ma 24 godziny na odwołanie się od bana.
  13. Nie znajomość regulaminu nie zwalnia graczy z jego przestrzegania
  14. Zakaz kupowania w pierwszej rundzie innej broni niż pistolety.
  15. W sytuacji kiedy wiemy, że na serwerze jest cheater i przychodzi admin, NIGDY, ale to NIGDY nie informujemy o tym na czacie bądź przez mikrofon.
  16. Zabronione jest wyłudzanie od graczy wszelkiego rodzaju przedmiotów, itemów oraz pieniędzy.
  17. W przypadku zmian parametrów płatnych usług oraz ich umiejętności nie zwracamy kosztów. Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany.
  18. W przypadku otrzymania blokady VAC administracja nie odpowiada za zakupione usługi.
  19. Zakaz nabijania kredytów w serwisie goboosting.pl poprzez nie aktywną grę (długie przebywanie na spect).
  20. Zakaz nabijania sobie godzin poprzez nie aktywną grę (długie przebywanie na spect).
  21. Zakaz omijania banów przy użyciu innego konta Steam.
  22. Zakaz rushowania przeciwnika. Zasada przestaje obowiązywać 10 sekund po rozpoczęciu rundy oraz na rundach knife, zeus, pięści itp

 

 

 

§2 - REGULAMIN ADMINISTRATORA:

 

  1. Admin ma obowiązek pomagać graczom.
  2. Admin powinien być sprawiedliwy.
  3. Admin nie może nadużywać 'sm_csay' oraz 'sm_hsay'.
  4. Admin ma 24h na rozpisanie demka.
  5. Admin ma obowiązek być aktywnym na forum, przynajmniej dwa razy dziennie.
  6. Admin ma obowiązek grać na serwerze minimum 5 godzin w tygodniu.
  7. Zabrania się nadużywanie praw administratora (slap, slay, burn, freeze)
  8. Admin powinien świecić przykładem.
  9. Jeżeli gracz notorycznie łamie regulamin to Admin ma prawo zbanować delikwenta z surowszą karą.
  10.  Admin musi liczyć się, że po zbanowaniu gracza będzie musiał rozpisać demko w celu udowodnienia nadanego bana.
  11. Admini mają się stosować do tego regulaminu jak i taryfikatora banów. Niesubordynacja/wymierzanie własnej sprawiedliwości wiążę się z UTRATĄ Admina.

 

 

§3 - SPIS BANÓW:
 

  1. Używanie wspomagaczy tj. SH, WH, AIM itp. - BAN - PERM
  2. Działanie na szkodę sieci serwerów PoGrywamy.pl - BAN - PERM
  3. Reklamowanie innych for lub serwerów poza sieci PoGrywamy.pl-   BAN - 7 dni | PERM
  4. Reklamowanie czitów - BAN - PERM
  5. Podszywanie się pod Admina - BAN - PERM
  6. Obraza Gracza/Admina - MUTE/GAG -   od 1 do 7 dni | BAN od 30 min do 4 dni
  7. Przekroczenie maksymalnego pinu (150 ms) - Kick BAN 10min | 30min
  8. Utrudnianie gry (spamowanie na say'u) - GAG -  od 2 do 24h
  9. Nadużywanie mikrofonu - MUTE - od 2 do 24h
  10. Prowokowanie graczy - MUTE/GAG od 1 dnia do 4 dni
  11. Zakaz puszczania bindów - MUTE od 2 dni do 7 dni
  12. Używanie obraźliwych nicków (nicki: rasistowskie, nazistowskie, obrażające graczy na serwerze, religijne) - Kick BAN - od 2h do 24h
  13. Oskarżanie innych graczy o grę na wspomagaczach na ogólnym czacie -  BAN/GAG - 2h
  14. Podpowiadanie sobie na ts3, skype itp  -  BAN - 7 dni - PERM
  15. Zakaz ustawiania wulgarnych, obrażających nametagów - Ostrzeżenie BAN - od 2h do 12h
  16. Zakaz ciągłego kampienia - Kick BAN - 30min do 2 dni
  17. Zakaz wszelkiego rodzaju griefingu - Kick BAN - 30min do 1 dnia
  18. W sytuacji kiedy wiemy, że na serwerze jest cziter i przychodzi Admin, NIGDY, ale to NIGDY nie informujemy o tym na czacie bądź przez mikrofon [Informujemy Admina tylko po przez czat Adminowski ([email protected])]  - MUTE/GAG -  12h
  19. Zabronione jest wyłudzanie od graczy wszelkiego rodzaju przedmiotów, itemów oraz pieniędzy - BAN - od 2h do 24h
  20. Zakaz używania mikrofonu przed mutacją - MUTE PERM (gracz ma prawo się odwołać kiedy skończy mutację)
  21. Zakaz rushowania przeciwnika. Zasada przestaje obowiązywać 10 sekund po rozpoczęciu rundy oraz na rundach knife, zeus, pięści itp - UpomnienieKick BAN - 30min

 

 

* Pozostałe powody banów, które nie zostały wymienione w regulaminie, ale działają na szkodę serwera, społeczności lub sieci są nadawane według uznania Administratora.
* Jeżeli dany gracz notorycznie łamie regulamin serwera to Administrator ma prawo zbanować delikwenta z dłuższą karą, nie wymienioną w spisie banów.


 
** Administracja Serwera zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez wcześniejszego uprzedzenia.

 

Zakaz kopiowania regulaminu bez mojej zgody!

  • Kufel piwa 18
  • Kieliszek wódki 8
  • Lampka wina 1
  • Szklanka lemoniady 5
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
 Udostępnij

  • Kto przegląda   1 użytkownik

×
×
  • Utwórz nowe...