Skocz do zawartości

[Paczka] Game Mode - Pig War [Modular]

 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Head Administrator

Game Mode - Pig War [Modular]


To jest wojna świń! Pamiętacie starą zabawkę „Hogs of War” , kiedy właśnie wyszła na Sony PlayStation, tam trzeba było walczyć o świnie. W tym trybie gry jest wiele ciekawych i potrzebnych rzeczy, na przykład: elastyczna konfiguracja wszystkich funkcji, możliwość prowadzenia statystyk bitew, nadawania tytułów (ocena każdego chrząknięcia), wyświetlany jest api, dzięki czemu możesz korzystać z niektórych funkcji w innych wtyczkach do celów osobistych.

Przygotowanie do bitwy: Wszystko zaczyna się, gdy na polecenie otworzy się menu przygotowania do bitwy. W tym menu możesz wybrać różne ulepszenia w samej bitwie, dla różnych kategorii graczy, na przykład, jeśli gracz jest VIP, to dla wszystkich VIPów możesz wybrać tylko renderowanie lub podwójny skok, w przeciwnym razie, jeśli kategoria to Admin, to dla wszystkich adminów możesz wybrać ulepszenie modelu VIP , a dla Stwórcy (główny administrator) duża liczba żyć i zwiększone obrażenia. (prędkość, grawitacja).

Rozgrywka: Po ustawieniu wszystkich rzeczy w menu przygotowawczym rozpoczyna się bitwa, wszyscy gracze są teleportowani do przygotowanego ogrodzenia, wszyscy gracze zmieniają swój model na świnię (jeśli według kategorii, to każdy jest inny, w zależności od flag), odliczane jest do bitwy. Po zakończeniu odliczania rozpoczyna się bitwa. Po każdej śmierci świni będzie słychać chrząkanie, które doda rozgrywce zabawnych chwil, a także po śmierci dane o napastniku, ofiara jest zapisywana w sql bd, a jeśli jest coś takiego, że świnia zostaje na świni, kto wygrywa, wpisywany jest do osobnych stat (ocalały), z późniejszym wynikiem przeglądania statystyk w oknie motd na polecenie.

Zasób jest podzielony na 3 części: główną, czynności i statystyki. (rdzeń, akcja, statystyki), poniżej możesz dowiedzieć się więcej o każdym z nich.

 

Rdzeń:

 

Spoiler

1. Dzięki wygodnemu menu 2 części jednostki (ogrodzenia), ogrodzenie jest budowane na mapie, której potrzebujesz. Istnieją funkcje dla ruchomych części ogrodzenia, zaprojektowane z myślą o maksymalnej wygodzie. Możesz również usunąć część ogrodzenia lub wszystkie części. Istnieje zapis do pliku.
2. Istnieje menu odradzania dla graczy, ponownie zaprojektowane z maksymalną wygodą. Jest cała niezbędna funkcjonalność (tworzenie punktów dla T i CT, usuwanie obu i resetowanie wszystkich punktów, zapisywanie punktów T i CT do pliku, sprawdzanie utworzonych spawnów przez menu do wyboru (tymczasowe spawny lub sprawdzanie spawnów z pliku zapisu) Za każdym razem, gdy wchodzisz do menu odradzania, plik zapisu jest odczytywany, jeśli taki istnieje. Punkty są przywracane dla akcji. Maksymalnie można ustawić 16 punktów T i 16 punktów CT.
3. Ta część jest przygotowawcza i główna, ponieważ wyświetlanych jest dużo rzeczy, co będzie potrzebne w innych wtyczkach. (na przykład weź współrzędne spawnów)

 

Akcja:

 

Spoiler

1. Na polecenie otwiera się menu, proponuje się wybrać ulepszenia przed rozpoczęciem bitwy (np. Ustawić tylko podwójny skok dla twórcy lub administratora, w przeciwnym razie VIP można zainstalować ulepszenia dla różnych kategorii, ustawienie flagami)
2. Lista ulepszeń dostępnych w wersji początkowej: życie, prędkość, grawitacja, renderowanie (blask), dodawanie obrażeń, podwójny skok, model vip.
3. Po wybraniu ulepszeń dla różnych kategorii, naciskany jest przycisk rozpoczęcia bitwy. Następuje restart, zmienia się model, gracze teleportują się do przygotowanych spawnów wewnątrz zbudowanego ogrodzenia.
4. Gracze są zamrożeni. Rozpoczyna się odliczanie (ustawiane przez cvar) na czacie HUD, gdy kończy się odliczanie, rozpoczyna się walka między świniami. Każda świnia wydaje chrząknięcie po zadaniu obrażeń.
5. Modele świń zostały zaprojektowane od podstaw, a animacje zostały stworzone dla realizmu. (porusza ogonem, uszami, itp.)
6. Po każdej śmierci przechwytuje się zdarzenie śmierci, pobiera się dane o napastniku i ofierze, a następnie wykorzystamy te dane w kolejnej wtyczce (statystykach) do różnych rozliczeń danych w SQL BD (zapisywanie statystyki dotyczące każdej świni).
7. Po zakończeniu rundy (czasowo lub cała drużyna zginęła), ostatnie operacje odbywają się po zakończeniu trybu gry Wojna świń.
8. Ogrodzenie jest usuwane, na początku nowej rundy wszystkie modele świń są resetowane do modeli poprzednich graczy.
9. Zakończenie imprezy.

 

Statystyki:

 

Spoiler

1. Połączenie z sql bd jest konfigurowane przy pomocy cvar'ów. (świadome tworzenie potrzebnych danych za pomocą SQL DUMP, które
zostanie omówione później) 

2. Wszystkie dane w tabelach kolumn muszą być podobne do tych w bazie danych.
3. Za pomocą przekierowań zarejestrowanych w Akcji przekazywane są informacje z identyfikatora gracza (np. Napastnik, ofiara, ocalały - różni napastnicy), uzyskuje się niezbędne dane o każdym z nich.
4. Następnie dane są wprowadzane do sql bd za pomocą zapytań ze szczegółowymi informacjami. (pseudonim, steam, ip, ilu zabitych, ilu zginęło, ilu przeżyło, który serwer)
5. Istnieją inne funkcje systemowe, które pełnią cichą rolę w tle, różne programy obsługi i tak dalej.
6. Możliwe jest wyczyszczenie statystyk po określonej liczbie rekordów w bazie danych (ustawienie przez cvar).
7. Opracowano system oceny (można go włączać i wyłączać, ustawianie według cvar). W tym przypadku został utworzony osobny plik cfg, tam należy dostosować stosunek liczby zgonów i rang na koncie, czyli np .: 1 - 10 (do 10 morderstw włącznie będzie pierwsza ocena (ranga), potem 2 - 30 (do 30 zabójstw będzie 2 ranga) włącznie) i tak dalej. (zaczynając od 1), każdy taki wpis w pliku cfg jest odpowiednikiem rzędów rang. (! uwaga! dozwolone jest maksymalnie 99 rang)
8. Opracowano system pokazujący najlepszych graczy biorących udział w bitwach, aby zobaczyć górę, musisz wejść w komendzie chat w formacie: / pw-top15 (zamiast 15 może być dowolna liczba, tylko jeśli w bazie danych nie ma wystarczającej liczby rekordów, pojawi się komunikat, którego nie można wyświetlić, ponieważ jest za mało numeru, a numer jest nieprawidłowy)

 

Film z przygotowań:

 

Spoiler

 

 

Film z rozgrywki:

 

Spoiler

 

 


 

76561197963567575.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...