Skocz do zawartości
×
×
  • Utwórz nowe...

Marshallek

Użytkownik
  • Postów:

    6
  • Data dołączenia

  • Ostatnio:

O Marshallek

  • Tytuł:
    Nowicjusz
  • Urodziny 27.09.1998
  • Ilość plików 0
  • Suma dotacji 0 zł

Informacje osobiste

  • Imię:
    Patryk
  • Lokalizacja:
    Zduńska Wola
  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Gram na:
    CS:GO Only Mirage

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ale teraz VIP ma 105 hp, +3 za zabicie, +7 za hs i apteczke +20 XD Nam chodzi tylko o zmiejszenie hp i ewnetualnie rekompensate tego
  2. Tak jak napisałem. Zwiększenie odzyskiwanego HP po zabiciu. Wygrasz duel w sprawiedliwej walce - dostajesz wiecej hp (czyli prawie to samo jakbym teraz wygrał normalnie). Tutaj jest taka sama sytuacja. Zeus po pewnej odleglosci zadaje zmniejszone obrazenia i VIP po prostu nieco zwieksza ten dystans. Ale są to tak małe odleglosci, ze na prawde nie czuc az takiej roznicy. Jednak zdarzaja się te 100-104 w 1. Co do AK. Są pewne odleglosci gdzie ak w glowe zadaje mniej obrazen. Znalazłem odleglosc na mirage gdzie ak zadaje to 104 w głowe i tutaj macie kilka miejsc. A na pewno jest ich wiecej
  3. Tez o tym myslalem, gadalem nawet z @IdoBna serwerze o tym, ale slusznie zauwazyl - strzykawka wtedy daje przewage jak ktos vipa nie ma i sobie ją podniesie
  4. Szybka propozycja. Zmienic HP VIPa na starcie ze 105 na 100. Dzisiaj na jednej mapie chyba z 10 razy zdazyło sie że ktoś robił 100-104 dmg. Przykładowo z zeusa albo z ak w głowe na dalsze odleglosci. Jest to irytujace i moim zdaniem przynajmniej w duelach powinno byc sprawiedliwie. Zamiast tego zamiast 3hp za zabicie dac 5, a za hs zamiast 7 dac 10. @edit: Mowie do osoba która ma VIPa
  5. Ja mam pomysł na rozgrzewkę związana z trybem Danger Zone. Ale zanim to, powiem wam jedna rzecz, żebyście odebrali odpowiednio mój pomysł. Rozgrzewka to czas na to aby inni gracze mogli wejść na serwer, dużo osób i tak stoi i czeka aż się skończy i raczej nikt nie traktuje jej jako rzeczywiście rozgrzewki. Zasady na rozgrzewkę: - gracze są bez kevalra i hełmu - każdy ma po 50hp - każdy na start dostaje siekierę, egzobuty, 2 bump-miny - wyłączamy obrażenia od upadku - nie można nic kupowac. - brak noża I teraz 3 warianty: - gdy rzucisz siekierę i nie trafisz, musisz ją podnieść albo podnieść po kimś innym. Zabicie rzutem powoduje że od razu dostajesz siekierę do ekwipuniu. Po śmierci i tak dostajesz siekierę. - włączamy nieskończona amunicję ale siekiery na ziemi od razu znikają (żeby nie lagowac serwera) - jeśli nie trafisz siekiera, ona znika, a Ty możesz używać jedynie pieści. Po zabiciu lub zginieciu dostajesz nowa siekierę. Myślę że będzie to fajna zabawa, gdzie będzie można porobić akcje rodem z coda (rzucacie siekere nad rampą i zabijacie kogoś na bs)