Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

xdbx

Właściciel Sieci
  • Postów:

    20
  • Wpisy

    240
  • Rejestracja:

  • Ostatnio:

  • Online na forum

    1h 52m 11s

Alkohol

25

11 obserwujących

O xdbx

  • Tytuł:
    Nie wiem, nie chce mi się.

Informacje osobiste

Ostatnio na profilu byli

249 wyświetleń profilu
  1. xdbx

    Zupa paprykowa

    Mogę polecić. Było dobre, choć jadłem bez tego jogurtu.
  2. Wejdź tu: https://pogrywamy.pl/notifications/options/ Ustaw sobie powiadomienia. Jeżeli ich nie ustawisz, to po prostu nie będziesz ich miał.
  3. xdbx

    Przysmak Sobka

    Ja wywaliłem szpinak bo stwierdziłem ze nie będę kupował 500g jak mi tyle nie pójdzie
  4. xdbx

    Przysmak Sobka

    Polecam. Bardzo dobre.
  5. Po rozmowie "kwalifikacyjnej" z opiekunem dopiero otrzymasz rangę.
  6. Wiadomość wygenerowana automatycznie. Temat został zamknięty przez moderatora. Powód: Gotowe. Jeśli nie zgadzasz się z tą akcją, zgłoś ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami Ekipa PoGrywamy.pl
  7. Serwer pusty. Właściciel ma na koncie steam VAC. Serwer odrzucony.
  8. Zacznij jeszcze raz ale grzeczniej, to zostaniesz wysłuchany.
  9. A ja idę na łatwiznę i kupuje fix i sos gotowy xddd
  10. 1. Admin musi przestrzegać regulaminu serwera oraz forum. 2. Admin powinien wykazywać się wysoką kulturą osobistą nie tylko na serwerze, ale też i na forum, ts3. 3. Admin powinien starać się utrzymać dobrą atmosferę na serwerze. 4. Admini powinni podejmować decyzję wspólnie, chyba że jest tylko 1 admin. 5. Admin powinien być na bieżąco na forum, aby uniknąć nieporozumień. 6. Nikt inny oprócz Ciebie nie może korzystać z Twoich uprawnień. 7. Admin powinien pomagać innym na serwerze, jak i forum. 8. Admin ma obowiązek zachowywać się odpowiednio, bowiem jest on reprezentantem całej Sieci. 9. Admin nie może nadużywać swoich praw. 10. Każdy kick/ban powinien być dobrze sprawdzony przed nadaniem, aby uniknąć skarg na forum. 11. Admin-chat ([email protected]/[email protected]) służy tylko do przekazywania ważnych informacji oraz upomnień i nie używamy go do innych celów. 12. Admin powinien używać zwykłych powodów bana. Własny powód wpisujemy tylko jeżeli nie ma odpowiedniego dostępnego. 13. Admin nie może posiadać ostrzeżeń na forum, jeżeli tak będzie ma czas 7 dni na odpracowanie ich. 14. Admini, po nadaniu 4 i więcej razy screenów jednemu graczowi, będą zmuszeni przedstawić dodatkowe dowody w postaci rozpiski demka w przeciągu 24 godzin od odwołania). 15. Admin nie może używać komendy 'amx_unban' pod groźbą utraty stanowiska. Zezwolić na jej użycie może tylko [email protected]/[email protected]
  11. §1. Ogólne zasady zachowania na serwerze: 1.1 Nadużywanie mikrofonu. [Mute -> Kick -> Ban 5min. -> Ban 1h] 1.2 Nagminne używanie wulgaryzmów. [Kick -> Ban 5min. -> Ban 1h.] 1.3 Obrażanie gracza/admina lub jego rodziny. [Ban 1h -> Ban 1d] 1.4 Czitowanie, zmienianie modeli (ESL), używanie wspomagaczy/komend/skryptów ułatwiających grę. [Ban Permamentny] 1.5 Podpowiadanie przez steam/gg/skype i inne komunikatory. [Ban Permamentny] 1.6 Wykorzystywanie błędów mapy (wchodzenie na tekstury, przechodzenie przez tekstury, wychodzenie poza mapę, używanie flash bugów, smoke bugów, itp.). [Kick -> Ban 30min. -> Ban 1d] 1.7 Reklamowanie innych serwerów, sieci. [ban Permanentny] 1.8 Wchodzenie na aktywnym banie (odwołania od banów składamy na forum). [Ban Permanentny] 1.9 Utrudnianie gry innym graczom. [Ban 30min. -> Ban 1h] 1.10 Granie na czyimś nicku. [Ban 7 dni -> Ban permanentny] 1.11 Nicki/Hasła obrażające jakiegoś gracza, serwerownie, bądź daną nacje. [Kick -> Ban 5h -> Ban 7d] 1.12 Wyrzucanie bomby w niedostępne miejsca. [Kick -> Ban 1h] 1.13 Używamy [email protected] (say_team i @) do zgłaszania AFK, osób łamiących regulamin i innych problemów. Za zgłaszanie takich rzeczy na mikro/say. [Kick -> Ban 30min.] 1.14 Spamowanie na [email protected] [Kick -> Ban 5min. -> Ban 30min.] 1.15 Wchodzenie na tekstury (są to różne kanty/miejsca, gdzie normalnie nie da się utrzymać, a także wejść bez innego gracza). [Kick -> Ban 5min. -> Ban 1h] 1.16 Przesiadywanie na Respie i bliskich okolicach poniżej 1:20 (na mapach de_ tyczy się to TT, a na mapach cs_ CT). [Kick -> Ban 5min. -> Ban 30min.] 1.17 Posiadanie pingu większego niż 120. [Kick x2 -> Ban 5min. x2 -> Ban 30min.] 1.18 Na mapie de_eldorado obowiązuje zakaz skanowania oraz rzucania granatów przez/nad płot (tam gdzie silos). [Kick -> Ban 7d] 1.19 Cwaniakowanie, ubliżanie adminowi, naśmiewanie się z graczy lub zbyt mocna krytyka. [ban 1h -> Ban 5h] 1.20 Nie wykonywanie celów mapy do upływu 2min. [slay -> Kick -> Ban 5min.] 1.21 Zakaz używania pojazdów. [ban 5min -> Ban 1h] §2. Zasady specjalne. 2.1 Na serwerze wykonujemy cele mapy, tj. staramy się podkładać bombę, rozbrajać ją. [Kick -> Ban 1h] 2.2 Posiadanie innych ustawień niż "OpenGL" oraz "32 bit". [Kick -> Ban 1d -> Ban Permamentny] 2.3 Nicki standardowe typu: No Swear, unnamed, Player, I ❤️ Skilluj itp. [Kick] 2.4 Pozwalanie na zabijanie się przez innych graczy, plantowanie/rozbrajanie paki, oraz przyzwolenia na ratowanie hostów bez ataku przeciwnika, nabijanie misji. [Zerowanie Odznak i statystyk -> Ban 7d] 2.5 Bugowanie skinów/kluczy/skrzynek. [Ban 1h - Ban 1 dzień - Ban permamentny] §3. Dodatkowe. 3.1 Wchodząc na serwer BF2 sieci PG zobowiązujesz się przestrzegać regulaminu serwera. 3.2 Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego informowania użytkowników. 3.3 Admin jest również graczem podlega tym samym prawom/obowiązkom (łamanie regulaminu przez admina należy zgłosić wraz z dowodami na forum). 3.4 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialności za przewinienia.
  12. Welcome to PoGrywamy.pl. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  13. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego nieprzestrzegania. Wchodząc na serwer TS3 Pogrywamy.pl automatycznie akceptujesz niniejszy regulamin. §1. Ogólne zasady: 1.1. Korzystanie z serwera jest bezpłatne. 1.2. Regulamin może w każdej chwili ulec zmianie bez informowania o tym użytkowników. 1.3. Kopiowanie materiałów stworzonych na potrzeby serwera Teamspeak jest zabronione. 1.4. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za problemy w korzystaniu z serwera spowodowane siłą wyższą, np. awarią sprzętu, oprogramowania lub serwera, a także działaniami osób trzecich. 1.5. Każda praca stworzona na potrzebę rozwijania serwera, jest własnością Pogrywamy.pl. 1.6. Kwestie nieuregulowane w niniejszym regulaminie rozstrzyga administracja według własnego uznania. §2. Regulamin Administratora: 2.1. Administrator ma obowiązek podchodzić do każdych spraw związanych z serwerem bezstronnie. 2.2. Administrator ma prawo wyrzucić (tymczasowe wyrzucenie z serwera lub kanału)/zbanować (czasowe, kompletne wyrzucenie z serwera lub kanału) osobę łamiącą regulamin. 2.3. Administrator ma obowiązek traktowania wszystkich użytkowników równo i sprawiedliwie. 2.4. Administrator ma prawo wejść na każdy kanał, bez zgody użytkownika (nie dotyczy kanałów administracyjnych). 2.5. Administrator ma prawo do przyznania/odebrania przywilejów użytkownikowi. 2.6. Administrator ma prawo zmodyfikować każdy kanał, który w swojej nazwie, opisie zawiera treści niezgodne z regulaminem. 2.7. Administrator ma obowiązek udzielać pomocy każdemu użytkownikowi na serwerze, jeśli jej potrzebuje. 2.8. Administrator niespełniający swoich obowiązków, zostaje zdegradowany bądź zwolniony z funkcji administracyjnej. 2.9. Administrator powinien dawać dobry przykład użytkownikom. 2.10. Administrator nie nadużywa swojej władzy, wobec innych Administratorów oraz Użytkowników. §3. Regulamin Użytkowników: 3.1. Zakaz obrażania! 3.2. Zakaz ustawiania nicków obraźliwych, wulgarnych, reklamujących inne serwery, rasistowskich, z przedrostkami oraz w nawiasach. 3.3. Zakaz zamieszczania obrazów o charakterze: obraźliwym dla innych użytkowników, rasistowskim, antysemickim, pornograficznym, wulgarnym, drastycznym itp. 3.4. Zakaz reklamowania sieci/serwerów nie związanych z Pogrywamy.pl. 3.5. Zakaz spamowania. 3.6. Zakaz podszywania się pod inne osoby. 3.7. Zakaz nagrywania bez zgody Administracji. 3.8. Zakaz używania modulatorów głosowych. 3.9. Zakaz krzyczenia, piszczenia, gwizdania itp. (NIE DOTYCZY KANAŁÓW PRYWATNYCH). 3.10. Zakaz używania wulgaryzmów do godziny 22.00 na kanałach publicznych. 3.11. Zakaz puszczania muzyki (NIE DOTYCZY KANAŁÓW PRYWATNYCH). 3.12. Zakaz notorycznego zmieniania kanałów. 3.13. Zabrania się ustawiania nazw pokojów z Nickami Administracji. 3.14. Zakaz wchodzenia na kanały w Pomocy oraz kanał "Czekam na Administratora" bez konkretnego powodu. 3.15. Zakaz wchodzenia na serwer na aktywnym banie. 3.16. Zakaz notorycznego używania bindów dźwiękowych. 3.17. Całkowity zakaz używania bindów z komendami serwerowymi (np. użytkownik został zbanowany). §4. Kanały Publiczne: 4.1. Na kanałach publicznych może przebywać każdy użytkownik. 4.2. Na kanałach publicznych panuje kultura i szacunek. §5. Kanały Vip'owskie: 5.1. Każdy kanał VIP posiada: - 1 Kanał główny, - 5 Pod kanałów, 5.2. Każdy "Właściciel" ma obowiązek dopilnować, aby na kanale głównym, pod kanałach istniał ład i porządek. 5.3. Nazwa kanału głównego powinna wyglądać w następujący sposób: "#1| Nazwa kanału". [#Numer_kanału| Nazwa] 5.4. Zabrania się ustawiania nazw obraźliwych dla innych użytkowników, wulgarnych, reklamujących inne serwery, niezgodnych z przyjętą numeracją itp. 5.5. Na każdym kanale powinno być hasło lub "Needed Talk Power" > 0 oraz nazwa kanału. 5.6. Użytkownik VIP, który stracił kanał może się domagać następnego dopiero po 7 dniach od usunięcia. §6. Kanały Prywatne: 6.1. Każdy kanał prywatny posiada: - 1 Kanał główny, - 2 Pod kanały, 6.2. Każdy "Właściciel" powinien aktualizować datę w "Topic" na kanale głównym. (Jeżeli data nie będzie aktualna w ciągu 7 dni, kanał zostaje usunięty). 6.3. Każdy "Właściciel" ma obowiązek dopilnować, aby na kanale głównym oraz pod kanałach istniał ład i porządek. 6.4. Nazwa kanału głównego powinna wyglądać w następujący sposób: "#1 Nazwa kanału". [#Numer_kanału Nazwa] 6.5. Zabrania się ustawiania nazw obraźliwych dla innych użytkowników, wulgarnych, reklamujących inne serwery, niezgodnych z przyjętą numeracją itp. 6.6. Na każdym kanale powinno być hasło lub "Needed Talk Power" > 0 oraz nazwa kanału. 6.7. Użytkownik TS3, który stracił kanał może się domagać następnego dopiero po 7 dniach od usunięcia. 6.8. Użytkownik TS3, który stracił kanał 3 razy musi odczekać dodatkowy miesiąc, aby otrzymać następny.
  14. Welcome to PoGrywamy.pl. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  15. Welcome to PoGrywamy.pl. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

×