Skocz do zawartości

Revive Teammates [Modular] 0.2.0

   (0 recenzji)

1 Screen

Opis

Plugin pozwala na wskrzeszanie kolegów z drużyny, możliwe jest również wydobywanie zwłok za pomocą pluginu. Jest timer wskrzeszania, bartime, bonusy, efekty i różne cvary. Wtyczka jest modułowa i ma własne API, więc stworzenie dodatkowej wtyczki nie jest zbyt trudne.


Konfiguracja

rt_core.cfg

Spoiler
/ Czas trwania zmartwychwstania gracza (w sekundach)
// Czas trwania zmartwychwstania gracza (w sekundach)
// Domyślnie: "3.0"
// Minimum: "1.000000"
// rt_revive_time "3.0"

// Czas trwania wskrzeszenia (w sekundach)
// Czas trwania wskrzeszenia (w sekundach)
// Domyślnie: "3.0"
// Minimum: "1.000000"
rt_revive_antiflood "3.0"

 

 

rt_timer.cfg

Spoiler
// 0 - chat, 1 - HUD, 2 - bartime(strip)
// 0 - chat, 1 - HUD, 2 - bartime(strip)
// Domyślnie: "2"
// Minimum: "0,000000"
rt_timer_type "2"

 

 

rt_planting.cfg

Spoiler
// Obrażenia od eksplozji
// Obrażenia od eksplozji
// Domyślnie: "255.0"
// Minimum: "1.000000"
rt_explosion_damage "255.0"

// Promień eksplozji
// Promień eksplozji
// Domyślnie: "200.0"
// Minimum: "1.000000"
rt_explosion_radius "200.0"

// Maksymalna liczba trupów na rundę
// Maksymalna liczba trupów na rundę
// Domyślnie: "3"
// Minimum: "1.000000"
rt_max_planting "3"

 

 

rt_restrictions.cfg

Spoiler
// Flagi dostępu dla wskrzeszania/reanimowania.
// Default: ""
rt_access ""

// Maksymalna liczba wskrzeszeń na rundę
// Domyślnie: "3"
// Minimum: "1.000000"
rt_MAX_REVIVES "3"

// Maksymalna liczba spawn na rundę
// Domyślnie: "2"
// Minimum: "1.000000"
// rt_max_spawns "2"

// Blokowanie strzelania podczas wskrzeszania/reanimowania.
// Domyślnie: "1"
// Minimum: "0,000000"
rt_no_fire "1"

// Nie można wskrzeszać/reanimować, jeśli jest bomba.
// Domyślnie: "1"
// Minimum: "0,000000"
rt_bomb "1"

// Nie można wskrzesić, jeśli jest bomba "1x1".
// Domyślnie: "1"
// Minimum: "0,000000"
rt_duel "1"

// Od której rundy dostępne jest zmartwychwstanie?
// Domyślnie: "1"
// Minimum: "1.000000"
rt_min_round "1"

 

 

rt_bonus.cfg

Spoiler
// Jaką broń powinien otrzymać gracz po zmartwychwstaniu(nie więcej niż 6)(inaczej standardowa z game.cfg)
// Jaką broń powinien otrzymać gracz po wskrzeszeniu(nie więcej niż 6)(inaczej standardowo z game.cfg)
// Domyślnie: "weapon_knife weapon_deagle"
rt_weapons "weapon_knife weapon_deagle"

// Liczba zdrowia wskrzeszonego gracza
// Liczba zdrowia wskrzeszonego gracza
// Domyślnie: "100.0"
// Minimum: "1.000000"
rt_health "100.0"

// 0 - nie wydawać pancerza, 1 - kamizelka z pancerzem, 2 - kamizelka z hełmem
// 0 - nie wydaje pancerza, 1 - kamizelka kuloodporna, 2 - kamizelka kuloodporna z hełmem
// Domyślnie: "2"
// Minimum: "1.000000"
rt_armor_type "2"

// Ilość zbroi wskrzeszonego gracza
// Liczba pancerzy wskrzeszonego gracza
// Domyślnie: "100"
// Minimum: "1.000000"
rt_armor "100"

// Ilość fragów do wskrzeszenia
// Ilość fragów do wskrzeszenia
// Domyślnie: "1"
// Minimum: "1.000000"
rt_frags "1"

 

 

rt_effects.cfg

Spoiler
// Automatyczna obserwacja wskrzeszającego gracza
// Automatyczna obserwacja wskrzeszającego gracza
// Domyślnie: "1"
// Minimum: "0,000000"
// rt_spectator "1"

// Kolor wskrzeszanych zwłok(HEX)
// Kolor wskrzeszanych zwłok(HEX)
// Domyślnie: "#5da130"
rt_revive_glow "#5da130"

// Kolor wskrzeszanych zwłok(HEX)
// Kolor sadzonych zwłok(HEX)
// Domyślnie: "#9b2d30"
rt_planting_glow "#9b2d30"

 

 

API:

 

Spoiler
Forwards

rt_revive_start - wywoływane przy rozpoczęciu wskrzeszania
rt_revive_loop_pre - pre-sync resurrection/mining
rt_revive_loop_post - synchronizacja po zmartwychwstaniu
rt_revive_end - wywoływane po udanym wskrzeszeniu
rt_revive_cancelled - wywoływane, gdy zmartwychwstanie jest anulowana
id - id gracza, którego zwłoki (entity)
aktywator - id gracza, który wskrzesza
MODE - tryb, czyli co się dzieje MODE_REVIVE, MODE_PLANT
timer - czas pozostały do zmartwychwstania
nextthink - za ile sekund po nextthink zostanie uruchomiony trigger

UTIL

UTIL_RemoveAllEnts - narzędzie do usuwania zwłok.
Jeśli nie podasz żadnych argumentów lub podasz 0, wszystkie martwe ciała zostaną usunięte, ale jeśli podasz id, martwe ciało tego gracza zostanie usunięte.
UTIL_GetEntityById - narzędzie do pobierania martwych (encji) gracza przez jego id
UTIL_UploadConfigs - narzędzie do ładowania pluginu konfiguracyjnego.
Ważne jest aby załadować plik konfiguracyjny pluginu, musi on znajdować się w ścieżce addons i być nazwany dokładnie tak jak nazwa pliku pluginu.

 

 


Wymagane moduły

ReAPI

ReSemiclip


Instalacja

Instalacja standardowa.


Co nowego w wersji 0.2.0   Zobacz historię zmian

Wydany

Poprawki błędów i optymalizacja działania.

Dla lepszego działania pluginu zastąp bibliotekę nową, skompiluj wszystkie źródła.

 Udostępnij


Opinie użytkowników

Możesz dodać opinię tylko jeśli pobrałeś plik.

Nie ma więcej opinii do wyświetlenia.

×
×
  • Utwórz nowe...